torek, 27. maj 2008

Akvarij

Tokrat nekaj akvarijskih posnetkov. Kake izkušnje imate s tem ostali?



















Ribice niso skoraj nikoli pri miru, bliskavica ni ravno koristna. ISO je zato kar visok. Prosim za komentarje.

2 komentarja:

Geca pravi ...

Pozdravljen,

mojemu laičnemu očesu sta še najbolj všečni zadnja in tretja fotografija. Slednjo sem si drznil celo malo "obdelati". Drži, kloniranje je na nivoju prvega razreda, a zadostuje, da ti pokažem kako bi mi bila fotografija še bolj všeč. Aja, namesto zelenja bi sicer bil lahko kak polž, ampak bi bilo verjetno že preveč kičasto. :)

Prav lep pozdrav,
Gregor

Branko Horvat pravi ...

:) Uauuu, komentar je ...

Hm, tretja fotografija mi je med temi najmanj všeč. Tako wide mi tudi ne bi bila - sta ribici prveč vsaksebi. Pri naslednji s senco (ker je bil sprožen flesh) pa mi senca deluje pozitivno. Pri tej, ko si jo obdelal morda senca res nima kaj iskati.

Glede polžev pa tole. Sem imel res enega polža v akvariju in smo ga kar hitro odstranili, saj se jih lahko hitro namnoži.

ketchupy, hvala za komentar