torek, 22. januar 2008

Fotke iz avta

Že precej časa ni bilo nove objave na mojem blogu. Tako sedaj predstavljam nekaj fotk, narejenih med vožnjo, iz avtomobila. Vozil seveda nisem jaz, ampak moja boljša polovica. Ostrina in kompozicija sta gotovo slabši, tudi zaradi nečistih oken. Ampak vendarle, nekaj sem moral posneti.

Na koncu ugotavljam, da rezultati eksperimenta sploh niso tako slabi, kot sem pričakoval.

Kapelica v kraju Kungota pri Ptuju je prva pozirala.



Tam naletimo tudi na jezdeca.



Hm, podobna je Donački gori, ampak najbrž ni tak blizu iz tega kota...



Pošta je narejena v modernem slogu.



V nebo vpijoči oglasi...



Smo pred podvozom.



Zastave nas pozdravljajo.



Na koncu predora je svetloba.



Pač, hiška bolj na samem na poti.



To je prepoznavni znak Velike Nedelje.



Pogled na cerkev sv. Lenarta v Podgorcih



Kapela na križišču sredi Sodincev (ali "Sodinec", kot se reče).



Palača v Sodincih na glavnem križišču.

Ni komentarjev: