sreda, 22. avgust 2007

Pohorje

Še preden sem dodobra spoznal svoj prvi DSLR (če sem iskren, pa svoj prvi digitalni fotoaparat sploh), Nikon D40, sem se podal na svoj prvi foto session. Šel sem namreč na Mariborsko Pohorje sam s sabo, da vidim, če bo kaj iz tega (iz mene namreč, ne iz fotoaparata). -- Upam, da sem za začetek postal vsaj začetnik v druščini ljubiteljev digitalne fotografije.

Slike so razvrščene kronološko. Vse skupaj se je dogajalo julija, ko je bil na Meljskem hribu tudi rally, ki ga je s fotoaparatom spremljal kolega Borut.

Hm, naj omenim še to, da sem fotoaparat kupil dva dni "prehitro", in tako nisem bil upravičen do povračila dela kupnine zaradi visoke obletnice družbe Nikon. Vseeno mi ni žal in sem zadovoljen z nakupom.



Kot se lepo vidi iz prve fotke, je bil začetek, vremensko gledano, neobetaven. Kljub zgodnjemu jutru je bilo pretežno oblačno; ker sem začel pot po "progi" nad vzpenjačo, pa je bilo tudi motivov bolj malo. -- Boste videli spodaj, kaj sem ujel v objektiv.



To naj bi bil nekakšen zrcalni učinek med vejami in temnejšim oblakom na desni.

Podrto drevo v nizu navpičnih urejenih dreves:



Trikotna jasa je že za mano, in s tem prva tretjina poti:



Iglavec in difuzna svetloba, ki prodira skozi oblake:



Pogled na severni del mesta in okolico:



Še ena sestavljanjka preden pridem do "Lukeja":



Luka (dve tretjini poti je za mano):



Med dvema fotkama sem izbral to temnejšo, ker se mi je zdela boljša. Na desni strani je vidna tudi prižgana luč.

Sledi slika sedežnice:



Tako. Sedaj sem prispel na vrh do Bellvue-ja in si privoščil zaslužen počitek in pijačo. Žal nimam nobenega dokaza za to.

Potem sem začel s sestopom in naletel na prijetno presenečenje -- na krave, kot lahko vidite na spodnji fotografiji.

Pašnik:



Smučarska proga poleti:



Še en "predor":



Luna:



Na koncu predora je "luč":



Mozaik hiš (notranjo sliko sem malo povečal, saj prej ni prišla do izraza):



Nebesno platno:



Skakalnica za "biker-je":



Anomalija na deblu:



Vinogradi pod Mariborskim Pohorjem (tudi tu je notranja slika večjega formata):



Toliko sem se naučil v dobrem mesecu dni. Svetloba ni bila idealna. Vesel bom vaših komentarjev.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Lepa narava in lepe kravice.

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je všeč pašnik s kravami. Lp, Samir

Branko Horvat pravi ...

Na predlog Samirja sem odstranil dve fotografiji. Tudi sam sem želel zmanjšati nabor slik in predlog, s katerim sem se strinjal, mi je pomagal. Ostranil sem storže in drugo sliko sedežnice.

Anonimni pravi ...

Na sliki z naslovom "In še enkrat Petrova cerkev za konec:" ni Petrova cerkev, ampak cerkev Sv. Jurija.